دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام هر شب
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام هر شب از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Shayan Eshraghi Called Har Shab On MyMusicPersia

ترانه و آهنگسازی: شایان اشراقی | تنظیم: علیرضا مسعود

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام هر شب

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام هر شب

متن آهنگ شایان اشراقی به نام هر شب

از اینکه گاهی کنارت هستم تو رویاهام خستم نمیدونی
از اینکه هر بار از اول مرور کردم باز شکستم نمیدونی
تا اینکه فهمیدم من هرجور دیگه ام بودم تو بازم میرفتی
تو که از اول نمیخواستی باشی چرا از فردای با هم می گفتی
هر شب تو ساختی رویامو خستم سوزوندی فردامو
نخواستی بمونی قبول اصلا عشقی نبود چرا گرفتی دنیامو
هر شب تو ساختی رویامو خستم سوزوندی فردامو
نخواستی بمونی قبول اصلا عشقی نبود چرا گرفتی دنیامو
بدون تو هر جایی باشی آخر سر یکی هست مهمون حال من میشی باش
روزی که میخوای بمونی و دنیات میشه و فکر میکنی شدی دنیاش
هر شب تو ساختی رویامو خستم سوزوندی فردامو
نخواستی بمونی قبول اصلا عشقی نبود چرا گرفتی دنیامو
هر شب تو ساختی رویامو خستم سوزوندی فردامو
نخواستی بمونی قبول اصلا عشقی نبود چرا گرفتی دنیامو

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط mehdi
آخرین مطالب